9. мај 2009.

Еванђеље по Јовану - Глава 17







17


1 Сия глагола Иисус и возведе очи Свои на небо и рече: Отче, прииде час: прослави Сына Твоего, да и Сын Твой прославит Тя:1 Исус изговори ово, па подиже своје очи к небу и рече: Оче, дошао је час; прослави свога Сина, да Син прослави тебе,

2 якоже дал еси Ему власть всякия плоти, да всяко, еже дал еси Ему, даст им живот вечный:
2 као што си му дао власт над сваким човеком, да свему - што си му дао - да вечни живот.

3 се же есть живот вечный, да знают Тебе единаго истиннаго Бога, и Егоже послал еси Иисус Христа.
3 А ово је вечни живот, да познају тебе, јединога правога Бога, и Исуса Христа кога си послао.

4 Аз прославих Тя на земли, дело соверших, еже дал еси Мне да сотворю:
4 Ја те прославих на земљи, сврших дело које си ми дао да учиним;

5 и ныне прослави Мя Ты, Отче, у Тебе Самого славою, юже имех у Тебе прежде мир не бысть.
5 а сада, Оче, прослави ти мене - код себе - славом коју сам имао код тебе пре но што је свет постао.

6 Явих имя Твое человеком, ихже дал еси Мне от мира: Твои беша, и Мне их дал еси, и слово Твое сохраниша:6 Објавио сам твоје име оним људима које си ми дао од света. Твоји су били, и дао си их мени, и одржаше твоју реч.

7 ныне разумеша, яко вся, елика дал еси Мне, от Тебе суть:
7 Сад су сазнали да је од тебе све што си ми дао;

8 яко глаголголы, ихже дал еси Мне, дах им, и тии прияша и разумеша воистинну, яко от Тебе изыдох, и вероваша, яко Ты Мя послал еси.8 дао сам им речи, које си ми дао, те их они примише и сазнаше да сам заиста од тебе изишао, и повероваше да си ме ти послао.

9 Аз о сих молю: не о (всем) мире молю, но о тех, ихже дал еси Мне, яко Твои суть: 9 За њих се молим; не молим се за свет, него за оне које си ми дао, јер су твоји,

10 и Моя вся Твоя суть, и Твоя Моя: и прославихся в них:10 и све моје - твоје је, и твоје - .моје, и прославио сам се у њима.

11 и ктому несмь в мире, и сии в мире суть, и Аз к Тебе гряду. Отче Святый, соблюди их во имя Твое, ихже дал еси Мне, да будут едино, якоже (и) Мы.
11 И нисам више на свету, а они су на свету, ја идем к теби. Оче свети, сачувај их у своје име, које си ми дао, да буду једно - као што смо ми.

12 Егда бех с ними в мире, Аз соблюдах их во имя Твое: ихже дал еси Мне, сохраних, и никтоже от них погибе, токмо сын погибельный, да сбудется Писание:12 Док сам био с њима, чувао сам их у твоје име, које си ми дао, и сачувао сам их, и ни један од њих не пропаде - сем сина пропасти - да се испуни Писмо.

13 ныне же к Тебе гряду, и сия глаголю в мире, да имут радость Мою исполнену в себе. 13 А сада идем к теби, те говорим ово на свету да имају моју радост испуњену у себи.

14 Аз дах им слово Твое, и мир возненавиде их, яко не суть от мира, якоже (и) Аз от мира несмь:
14 Дао сам им твоју реч и свет их омрзну, зато што нису од света - као што ни ја нисам од света.

15 не молю, да возмеши их от мира, но да соблюдеши их от неприязни:15 Не молим да их узмеш са света, него да их сачуваш од зла.

16 от мира не суть, якоже (и) Аз от мира несмь:16 Они нису од света, као што ни ја нисам од света.

17 святи их во истину Твою: слово Твое истина есть.
17 Посвети их у истини; твоја реч је истина.

18 Якоже Мене послал еси в мир, и Аз послах их в мир,18 Као што си ти мене послао у свет, послах и ја њих у свет;

19 и за них Аз свящу Себе, да и тии будут священи во истину.
19 за њих посвећујем самога себе, да и они буду освећени у истини.

20 Не о сих же молю токмо, но и о верующих словесе их ради в Мя,20 Али не молим само за ове, него и за оне који на њихову реч верују у мене,

21 да вси едино будут: якоже Ты, Отче, во Мне, и Аз в Тебе, да и тии в Нас едино будут: да (и) мир веру имет, яко Ты Мя послал еси:21 да сви буду једно, као што си ти, Оче, у мени и ја у теби, да и они буду једно у нама, како би свет поверовао да си ме ти послао.

22 и Аз славу, юже дал еси Мне, дах им: да будут едино, якоже Мы едино есма:
22 Дао сам им славу, коју си ти дао мени, да буду једно као што смо ми једно;

23 Аз в них, и Ты во Мне: да будут совершени во едино, и да разумеет мир, яко Ты Мя послал еси и возлюбил еси их, якоже Мене возлюбил еси.23 ја у њима, а ти у мени, да буду савршено уједињени, да зна свет да си ме ти послао, и да си их љубио као што си љубио мене.

24 Отче, ихже дал еси Мне, хощу, да идеже есмь Аз, и тии будут со Мною, да видят славу Мою, юже дал еси Мне, яко возлюбил Мя еси прежде сложения мира.24 Оче, желим да они, које си ми дао, буду са мном тамо где сам ја, да гледају моју славу, коју си ми дао, зато што си ме љубио пре створења света.

25 Отче праведный, и мир Тебе не позна, Аз же Тя познах, и сии познаша, яко Ты Мя послал еси:25 Оче праведни, свет те није упознао, а ја сам те упознао, па и ови сазнаше да си ме ти послао.

26 и сказах им имя Твое, и скажу, да любы, еюже Мя еси возлюбил, в них будет, и Аз в них.
26 И обзнанио сам им твоје име и обзнанићу, да љубав, којом си ме љубио, буде у њима и ја у њима.